Chuc

Release: Alpha Version 9.4

102 posts in this topic

Dude with the IED needs to get his wrist checked out.

xD

 

Exciting update!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, lot of changes.  Look forward to trying 

Share this post


Link to post
Share on other sites

*FAP*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can't wait to get TKed by my first mine.

(No seriously, don't forget to mark them on the map PLS)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank you. Cannot wait to try it all out, especially the mortars.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like the mines.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Boom" Get in,I mean theres gonna be some Big Kaboooms. 

Awesome update chaps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks guys for the interim update this is a great update imo.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Created a no deployables zone that stops deployables from being used near main bases and caches'' How close to the cache can you build now? I hope that range won't prevent us from sandbagging entrances to the compounds and stuff. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lOVE IT APART FROM VEHICLE HEALTH BAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello, I just came here to report a lil weird interaction with mortars, that i found on the training yard while testing them. Aparently when you descend from a motorcicle and get into a mortar, your soldier model gets bugged and you see your arms pretty weirdly bended as if they where holding the motorcicle wheel still and they also get in the way of sighting when adjusting the mortar for long distances.

Ok that was all, btw i love the mortars and the new patch keep on with the good work guys.^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Frinz said:

Can't wait to get TKed by my first mine.

(No seriously, don't forget to mark them on the map PLS)

 

They mark themselves once placed so drivers check your maps to avoid that tk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didn't see this coming! Great update! Thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Pvt. Lewis said:

Looks great? So no A-10 plane runs?

It was just an experiment, devs have talked about it might reappear at a later stage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amazing work! Great to see the medic role get some frag love...  in addition to other fixes that may be unnoticed due to huge box goodies! Really great work!!!

 

Now we need those animations :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is awesome. Thanks once again for you're guys great work. :D Can't wait to try out the mortar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Disappointed by Al Basrah's new lighting, it looks awful now (IMO) and I much rathered the atmospheric dusty look it originally had, but aside from that this is an INCREDIBLE surprise update!  Thanks devs for all your hard work!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, too bad im stuck on this hype train!

Share this post


Link to post
Share on other sites

**** yeah Medics get a grenade! I can see a lot more people playing medic now :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, rainey06au said:

Disappointed by Al Basrah's new lighting, it looks awful now (IMO) and I much rathered the atmospheric dusty look it originally had, but aside from that this is an INCREDIBLE surprise update!  Thanks devs for all your hard work!!

Yeh agree, new lighting is bad, loved the original lighting, already seeing other people saying they dont like new lighting either, otherwise, awesome update.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Major Trouble said:

 

They mark themselves once placed so drivers check your maps to avoid that tk.

Sweet, i just had PR-Fallujah flashbacks, in some games i couldn't do two steps without blowing me and half my squad up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aww, does this mean the Humvees are gone? I hate the way MRAPs look tbh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, TheScruffman said:

Aww, does this mean the Humvees are gone? I hate the way MRAPs look tbh.

Nope not at all, it is map dependent so there could be 1 MRAP and 2 Hummers for the American side on the same map. (Also both with normal .50cal or the CROW version)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now