Jump to content
rainey06au

Jizan Province (original map creation)

Recommended Posts

FishMan   

Yep! This is how environments should look in Squad in general.

You sir the first one here who really know how to do enviroments that looks natural (not like a toy), devs included.

 

Of cource with some stuff for use as the cover I'm pretty sure this map will be really good.

Edited by FishMan

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, FishMan said:

Yep! This is how environments should look in Squad in general.

You sir the first one here who really know how to do enviroments that looks natural (not like a toy), devs included.

 

Of cource with some stuff for use as the cover I'm pretty sure this map will be really good.

I gotta agree that this looks very natural. I really hope this makes it into the game. We definitely need more open, natural-looking maps.

Edited by fatalsushi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, humbling feedback. Thanks so much all (cheque is in the mail).

 

A couple of shots just playing with my material layers to show what sort of realistic vegetation effects are possible once I start to work on a granular level:

 

K5sB8Vq.jpg

Sfj6muM.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is truly amazing. And yeah if the devs end up really liking it there is a chance that this will be implented into the main game.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hand's off my Dam XRobinson, I only just made it!  Haha.

 

Very motivating comments there dudes. :D

 

I started building the main highway.. early stages yet, and lacking any form of detailing and blending but it still gives an idea.  Imagine this with some guide posts, guard rails, lane dividers, signage etc.  I'm dreaming here but one day folks.

 

rFxiOk6.jpg

sNscVXF.jpg

8v3RJ1Q.jpg

CIWLuSH.jpg

 

Sorry for the image overload!  I'm just a sharing kinda guy. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
desen   

oh man, that pictures looks so great.

that map will be a great addition for squad.

i whish i could map, i have so many ideas, but too little talent.

 

i made a little map for cod2 once , was fun like hell to make it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Disco   

Isn't on Kohat waterfall effect that could be copied and scaled here?

 

That map is looking better and better! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×