Jump to content

Recommended Posts

Wg76g5L.jpg*

A brief English description will follow below

Squad Sweden [sQSWE]

Söker du andra svenskar att spela med när du drar igång Squad?

Prova lyckan med Squad Sweden, en steamgrupp med målet att samla svenskar som spelar Squad för att verka som samlingsplats för samarbetsvilliga spelare som vill ha en bra spelupplevelse och träffa andra spelare med liknande mål.

Är du bra på att leda grupper?
Är du en dedikerad gruppmedlem som bidrar till helheten?
Vill du lära dig att kommunicera och arbeta som ett lag?

Varmt välkommen!

Detta är ingen klan eller etablerad gemenskap som du behöver ansöka om medlemskap till, eller gå med i något forum. Vi finns nu på Steam i form av en grupp där vi hittar andra liktänkande squad-spelande svenskar och meningen är att kunna hitta andra svenskar att spela med.

Grundtanken är att detta skall verka som ett embryo för svensktalande grupper ingame att lättare ska kunna organiseras och hitta spelare och där det passar även kunna skapa egna grupper med människor som man lärt känna via denna grupp.

Länk till steamgruppen: http://steamcommunity.com/groups/SQSWE

Använd denna grupp till att:

- Hitta andra sammarbetsvilliga lagspelare
- Se vart andra svenskar spelar någonstans & när
- Skapa sammansvetsade svenska squad-grupperingar

Vänliga hälsningar, 
Torsman

Welcome to the Swedish Squad steam community group

We are looking for Swedish-speaking teamwork oriented individuals that want to play with their fellow countrymen and speak Swedish in-game. This steam community-group will be a way to find other players and organize squads and events with each other. 

Link to our steam group (in Swedish) : http://steamcommunity.com/groups/SQSWE

As this is not a traditional clan we do not require any signups other than being inside the steam group.

Trevligt initiativ mannen!

Tackar! Det vore trevligt om det går att få ihop ett par grupperingar som lärt känna varandra som talar svenska ingame (för de som vill - jag gillar variation ibland.)

Det är något magiskt med att ge order på svenska, speciellt med lumpen-nostalgi.. 

For those that dont use steam, feel free to pm me or torsman trough the forum if you are interested.

Föredrar egentligen att lira medelst engelska eftersom det blir så krångligt om spelare saknas och engelsktalande kommer in i gruppen. lLumpen-nostalgi ftw dock!

Kan man kanske slå av och på en [sQSWE] tag då man är sugen på lite lump?

"Aa de é uppfattat-eee...".

Föredrar egentligen att lira medelst engelska eftersom det blir så krångligt om spelare saknas och engelsktalande kommer in i gruppen. lLumpen-nostalgi ftw dock!

Kan man kanske slå av och på en [sQSWE] tag då man är sugen på lite lump?

"Aa de é uppfattat-eee...".

Vi kommer givetvis att köra engelska också, jag brukar vanligtvis köra med multinationella grupper, men när vi har en grupp med svenskar som lirar tillsammans så föredrar jag nog svenska för mer flytande kommunikation.

Varmt välkommen att gå med i steam-gruppen så kan du följa med när vi drar ut i strid. Jag kommer till exempel att delta i Closed Pre-Alpha med Commander tier. Vi har deltagare i gruppen som är testare som kör från dag ett med Ranger tier också.

Jag ansluter till gruppen så fort jag kommer hem till min älskade dator.

SkyNex0

Jag ansluter till gruppen så fort jag kommer hem till min älskade dator.

SkyNex0

Härligt! Vi kommer nog försöka köra en grupp nu till helgen. Jag jobbar såklart(!), men har lite tid över mellan mina skift för att dra ett par rundor! 

Jag va inte hemma!, så jag tror jag missade min chans på Pre-Alpha access -.-. FAAN :)

Körde ett par rundor med torsman och booth igår, good times. Svårt för mig att koppla över från engelskan dock.

Hoppar in i steamgruppen nu så ses vi på slagfältet

hmmmmm, vi får köra en trial =D (skojar förstås, du är välkommen)

Jag kan gärna köra me gruppen! om man får ;D asså ;) släppner ni in smålänningar ;)?

en till smålännig här :)

Careful now, Swedes easily scare, but they'll soon be back, and in greater numbers.

Should i be scared now? D:

You should, because now this group has another member ;)

Swedish:

Jäkla kul att se att så många svenskar här! Ser fram emot att lira med er :)