Jump to content

Recommended Posts

Vad spelar folket här i väntan?

Allt möjligt! Men gärna PR för nostalgins skull.

Hey Mornoicacid, we kicked you cause your profile said you were american (any nationality is accepted but you have to speak Swedish and be social within the group) and you wouldnt accept a friend request from me and did not have any other friends in the group. 

If this was in error then please reapply, and do please add at least me and torsman and for preference all other members as this makes it easier for us to keep in contact with you.

Tjena!

Kul att se en svensk squad-spelande grupp. Jag går gärna med i er steam grupp när jag kommit hem från jobbet.

Inte så van vid att prata svenska när jag lirar sådana här spel, alltid kört med internationella grupper i PS, ARMA och PR.
Blir det inte lätt lustigt och mycket svengelska meningar när man ska beskriva något snabbt? Brukar ofta ha lättare för att komma på engelska än svenska. :)

Provar gärna det om ni behöver folk, så fort alphan öppnar!

Finns det något datum för alphan? Jag är alldeles för lat för att googla :)

Finns det något datum för alphan? Jag är alldeles för lat för att googla :)

Har läst på flera ställen att nästa helg är målet för att öppna upp för Squad leader pre-orders.

Aha, trevligt. Har testat closed ett par gånger. Detta kommer bli riktigt bra!

Tjena!

Kul att se en svensk squad-spelande grupp. Jag går gärna med i er steam grupp när jag kommit hem från jobbet.

Inte så van vid att prata svenska när jag lirar sådana här spel, alltid kört med internationella grupper i PS, ARMA och PR.

Blir det inte lätt lustigt och mycket svengelska meningar när man ska beskriva något snabbt? Brukar ofta ha lättare för att komma på engelska än svenska. :)

Provar gärna det om ni behöver folk, så fort alphan öppnar!

Jodå, jag glider in i engelskan bra ofta men man vänjer sig, kan vara skönt att snacka svenska också när man spelar vilket är en av anledningarna att vi bildade denna gruppen =D

Hey Mornoicacid, we kicked you cause your profile said you were american (any nationality is accepted but you have to speak Swedish and be social within the group) and you wouldnt accept a friend request from me and did not have any other friends in the group. 

If this was in error then please reapply, and do please add at least me and torsman and for preference all other members as this makes it easier for us to keep in contact with you.

Fair enough. I am currently learning Swedish, FYI. I am just reluctant to add people I have not met IRL.

Well it kind of defeats the point of a community if you cant communicate with the members =D do please reapply however.

Tror ni det blir många som kommer lira Squad efter nästa helg? Hade varit najs att ta ledigt från jobbet på måndag för att kräma in några extra timmars lir, så kan man sitta uppe halva söndagsnatten. ;)

Nu på lördag den 26:e september klockan 19.00 smäller det, då samlas vi på teamspeak och kör Squad.  Mer info hittar ni i steamgruppen. Vi ses på slagfältet!

Kommer förhoppningsvis in senare på kvällen när kidsen sover. (tanken är det iallafall)

Köpte squadleader pack innan jag reggat på forumet, får man nyckel till mail?

Yes, du får en nyckel skickat till den mailen som du har reggad på Paypal. Har du inte fått något imorgon bör du kanske PMa IronTaxi här på forumet, tror det är han som skickar ut dem.

Vis ses kanske på slagfältet imorgon? :)

Västmanlänning här! jag är på från fredag, spelat closed alpha sen lördag, tidigare Project reality i 4 år

Nickar oberbot tidigare jonte135

har redan hittat in i steamgruppen! ;)