Jump to content

Cookie

Member
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

About Cookie

  • Rank
    Junior Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Poland
  1. Game Mode: Dual Tug-of-war

    I think that's something that should be easily done once modding support is here.
  2. Czym jest Squad? Squad jest sieciowym FPS’em, który celuje w bojowy realizm poprzez komunikację i współpracę. Duże, otwarte mapy połączone z silną mechaniką spójności oddziałów, pojazdami, oraz dynamicznie konstruowanymi bazami tworzą zapierające dech w piersiach, intuicyjne doznania, które łączą zorganizowne, taktyczne planowanie między oddziałami wraz z błyskawicznym podejmowaniem decyzji w potyczkach na ogromną skalę, osiągającymi nawet 50 graczy po obu stronach. Przeczytaj poniżej, aby dowiedzieć się wiecej, na temat sposobu, w jaki chcemy podarować to doświadczenie wam, naszym zwolennikom. Z góry dziękujemy za poświęcony czas i wsparcie. Zespół Deweloperski Squad Nasz początek i cele Squad oryginalnie był wizją na przedłużenie dziedzictwa popularnej modyfikacji “Project Reality” dla Battlefield 2. Założony przez Will’a “Merlin” Stahl’a w późnym 2013, projekt urósł do około 22 deweloperów, z których zdecydowana większość przyczyniła się do powstania ww. modyfikacji, w pewnym okresie jej życia. Naszym celem dla gry Squad, jest wzięcie 10-ciu lat doświadczenia, testowania, oraz rozwijania i przeniesienie ich do nowoczesnego, samodzielnego silnika jakim jest Unreal Engine 4. Nie chcemy nic więcej jak odzyskać gatunek taktycznych strzelanin dla twórców i moderó, którzy czekali pokolenie, aby powrócić do zadawalającej, inteligentnej rozgrywki. 150.000 $ - Doprowadźcie nas do Early Access! - Osiągnięto!200.000 $ - Odtworzenie oryginalnej mapy z Project Reality zgodnie z standardami Squad’a - Osiągnięto! 300.000 $ - Rosyjskie Siły Wojskowe - Osiągnięto!400.000 $ - Tryb treningu & mapa typu Killhouse - Aktualny cel500.000 $ - Brytyjskie Siły Wojskowe650.000 $ - Trwałe statystyki i ich śledzenie800.000 $ - Kustomizacja ról1.000.000 $ - Śmigłowce i Linki Zjazdowe Powody dla których warto grać w Squad WCIĄGAJĄCE I REALISTYCZNE BITWY. Poprzez doradztwo byłych i aktualnych żołnierzy Sił Wojskowych, pragniemy dostarczyć całkowicie realistyczne, bojowe doznania jak nigdy dotąd. Usłyszycie świst pocisków przelatujących obok i prawie poczujecie uścisk wnętrzności spowodowany przez realizm walki. JEDEN ZA WSZYSTKICH, WSZYSCY ZA JEDNEGO. Główną jednostką w grze Squad jest nie indywidualny gracz, ale 9-cio osobowy oddział. System rozgrywki dopieszczany przez lata doświadczeń z Project Reality odciąga skupienie gry jako samotnego wilka, zwiększając nacisk na współpracę z innymi członkami oddziału. OTWARTE, OBSZERNE MAPY. Większośc naszych map jest całkowicie, bądź mocno wzorowana na prawdziwych lokacjach przy użyciu danych satelitarnych z Systemu Informacji Geograficznej (SIG), gdzie autentyczność, oraz całkowita wolność taktycznych akcji zawsze będzie nieodłączną częścią gry. MASYWNE SERWERY DLA 100 GRACZY. 50 na 50, w niezliczonych kombinacjach oddziałów, wszystkie starające się, aby przejąć kontrolę nad obszernym polem bitwy. SKALOWALNOŚĆ. Squad może być przyjemny także na mniejszą skalę ze skoncentrowanymi obszarami walki i mniejszymi liczbami graczy, lecz jednak nadal oferując wolność, taktyczną zwrotność i okazje do gry zespołowej, które są głównymi odznakami gry. SYSTEM RÓL EKWIPUNKU. Czy to grenadier, snajper, strzelec MG, załogant KTO, pilot śmigłowca, dowódca oddziału, inżynier konstrukcyjny, medyk, zwiadowca, a nawet zwykły, klasyczny strzelec, każda rola ma swój udział w bitwie. Ten klarowny podział obowiązków, wielce pomaga doznaniom, jako że żaden zołnierz nie potrafi wykonać roboty za całą armię. Osobisty postęp nie jest określany poprzez jak bardzo lśniąca jest twoja broń, ale poprzez doświadczenie w opanowaniu różnorakich profesji bitewnych. DYNAMICZNE PUNKTY ODRODZENIA I BUDOWANIE BAZ, które sprawiają że każda runda będzie unikalnym doświadczeniem. Gracze, którzy preferują konstruować bardziej niż niszczyć posiadają możliwość budowania fortyfikacji i mocne punkty dla zespołu, oraz często odgrywają ważną, jeśli nie ważniejszą rolę niż ci którzy zajmują się strzelaniem. LOGISTYKA I SYSTEM ZAOPATRZENIA, realizowane poprzez zespołową sieć zbudowanych Wysuniętych Baz Operacyjnych (FOB - Forward Operating Base) i Punktów Zbornych (RP - Rally Point) aby wspierać linie konfliktu. Czy to zapewnianie bezpiecznej drogi pomiędzy bazą główną, a wysuniętymi bazami operacyjnymi, czy ryzykowanie pojazdów i dosyłanie zaopatrzenia ciężarówka, bądź śmigłowcem, system zaopatrzenia kontroluje jakie bronie będą dostępne w Wysuniętej Bazie Operacyjnej, a nawet jak bardzo możesz ufortyfikować twoje punkty odrodzenia. Obrona przyjaznych, oraz eliminowanie wrogich Liń Zaopatrzenia, FOB i RP’ów stało się tak samo ważne jak rozmieszczanie piechoty w Strefach Celu na mapie. DZIAŁANIA WOJENNE POŁĄCZONYCH SIŁ. Dołącz do załogi czołgu, bądź niezatrzymaną siłą w śmigłowcu bliskiego wsparcia lotniczego (CAS) razem z twoim współpilotem, bądź nawet zajmij się logistyką i buduj fortyfikacje, jest wiele sposobów aby odznaczyć się na polu bitwy. Od trepów poprzez motocykle do KTO, aby atakować śmigłowce i wszystko pomiędzy, oferujemy systemy rozgrywki, które tworzą wielowarstwową współpracę przyjemną i nagradzającą bez potrzeby dołączania do prywatnych grup społecznych. REALNE FRAKCJE OBECNYCH CZASÓW, włączając regularne i nieregularne siły, co oznacza włączenie realistycznych taktyk, broni, wyposażenia, pojazdów, dźwięków i krajobrazów bitwy używając wysoko dokładnego modelowania narosłego dzięki naszym doradcom militarnym, a także dzięki latom eksperymentowania i doświadczenia na scenie modowania. BALISTYKA I CELOWNIKI. Symulowana przez serwer, fizyka newtonowska z naszym dodanym kodem silnika fizycznego. Od broni ręcznej poprzez wyrzutnie granatów, montowane karabiny maszynowe, aż do rakiet niekierowanych, planujemy wprowadzić działające celowniki, które znacząco zwiększają poziom immersji podczas strzelania z broni. SYMULOWANE MODELE ZNISZCZEŃ. System obrażeń po stronie serwerowej, gdzie postrzał oznacza, że nie będziesz w stanie biegnąć sprintem dopóki nie opatrzy cię medyk, a bezpośredni strzał w koła twojego pojazdu oznacza, że nie będziesz w stanie się przemieszczać dopóki nie zostaną przeprowadzone naprawy polowe pojazdu. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA POZYCYJNA VOIP, brak potrzeby na dodatkowe programy do komunikacji, zaimplementowaliśmy najefektywniejsze kodeki audio. Komunikowanie się z dowódcami oddziałów po drugiej stronie mapy, bądź żołnierzem stojącym tuż obok nie może być już łatwiejsze. NARZĘDZIA POTRZEBNE DO KOMUNIKACJI W ODDZIALE I POZA NIM wbudowane w grę. W ciągu ostatnich dziesięciu lat, branża odsunęła się od dostarczania odpowiednich funkcji komunikacji i dowodzenia. Squad to naprawi. POSTACIE PIERWSZOOSOBOWE. Modele postaci ze “świadomością ciała”, tutaj nie będzie wystających głów, które strzelają. Twoje ruchy w pierwszej osobie będą identyczne jak te widziane przez innych graczy w trzeciej osobie. Tutaj, w pierwszej osobie nie ma wklejonych ramion na ekran, cała postać jest wymodelowana i widoczna w każdej chwili. DOPRACOWANY SYSTEM MEDYCZNY poprzez 10 lat historii rozgrywki. Zbalansowany system reanimacji, aby sprawić by medycy i ewakuacja rannych były krytyczną częścią gry, a z funkcjami jak przeciąganie, ratowanie twojego kolegi w samym środku bitwy będzie doświadczeniem jak żadne inne. NAPAD I ZABEZPIECZENIE (AAS - Assault and Secure), tryb gry opierający się na strefach celu promuje typ walki o dobrze zdefiniowanych liniach konfliktu. Rozmieszczenie celów będzie generowane losowo na początku każdej rundy, co sprawi że żadna bitwa nie będzie taka sama. Planujemy dodać wiele więcej trybów gry w przyszłości. PANELE NADZORU I TRYBY WIDZA DLA ADMINISTRATORÓW, aby udostępnić administratorom narzędzia potrzebne do posiadania, operowania i nadzorowania ich serwerami. DOPRACOWANE NARZĘDZIA DO TWORZENIA FILMÓW zaprojektowane przez entuzjastów filmowych dla łatwości obsługi, pozwalające na filmy z gry o wysokiej jakości wykonania. WSPARCIE DLA TWÓRCÓW MODYFIKACJI I SCENARIUSZY JUŻ OD PIERWSZEGO DNIA WYDANIA. Deweloperzy Squad’a zapewnią referencje i struktury dla twórców modyfikacji i scenariuszy, oraz zapewniają prowizję dla wykwalifikowanych zespołów moderskich. WSPARCIE DLA TURNIEJÓW ZESPOŁOWYCH I DRABINKOWYCH. Mecze o skali 50 graczy vs. 50 graczy, publicznie oraz drabinki dla klanów, 5 graczy vs. 5 graczy, 8 graczy vs. 8 graczy na specjalnie zaplanowanych, mniejszych mapach pozwalające na turnieje, które mogę wyciągnąć wszystkie zalety ze struktury silnika Unreal Engine 4, animacji, broni i systemów balistyki, aby dorównać standardom konkurencyjności w strzelankach pierwszoosobowych ostatnich lat. Poniżej znajduje się zaplanowana oś czasu naszego planu. Chociaż trudno jest podawać nam specyficzne daty to bardzo chcielibyśmy wydać grę Early Access serwisu Steam w IV kwartale 2015. Oczekujemy, że całkowite ukończenie projektu może zająć dodatkowe 12 do 24 miesięcy po wydaniu gry w serwisie Steam. Rzeczywistość jest taka, aby zaprowadzić nasz projekt tak daleko jak to tylko możliwe i dodawać do naszego produktu tak długo jak znajdzie się zainteresowanie nim. Co oznacza Pre-Alpha dla zwykłego gracza?Gra jest wciąż podczas tworzenia z ciągle nadchodzącymi aktualizacjami, zmianami stabilności i wydajności, oraz implementacją niedokończonych funkcji gry. Co oznacza Zamknięta Alpha dla zwolennika projektu?Zamknięta alpha jest fazą przygotowawczą do Early Access w serwisie Steam, testując bardziej stabilne iteracje gry, oraz rozszerzając dostęp dla szerszego grona graczy w celu przeprowadzenia testów obciążenia. Kiedy można oczekiwać pełnego wydania Squad?W zależności od wsparcia pieniężnego, oczekujemy od 12 do 24 miesięcy rozwoju Czym jest Standardowy Klucz? Jest nim klucz do pełen wersji gry, oraz zawiera dostęp do Early Access w serwisie Steam W jakim stylu zostaną zaprojektowane alternatywne skórki broni, oraz jak zostaną zaimplementowane?Gustowne, oraz odpowiednie dla sceny wojennej zgodnie z etosem gry. Skórki będą widoczne dla wszystkich graczy. W jaki sposób zostaną rozdystrybutowane fizyczne nagrody z pakietów?Pocztą, jedynie do kupującego dany pakiet. Czy dodatkowe klucze osiągnięte wraz z pakietem Fundatora zawierają dodatkowe zalety pakietu Fundatora?Nie, tylko osoba która zakupiła pakiet Fundatora otrzyma dodatkowe zalety jakie oferuje dany pakiet. Dodatkowe klucze dają tylko dostęp do gry. Jeśli podaruję, bądź już podarowałem dotację na stronie internetowej Squad’a, czy dostaję dostęp do paczek Kickstarter’a?Nie, jeśli czujesz, że zostałeś wprowadzony w błąd na stronie dotacji, wyślij prywatną wiadomość do IronTaxi, a z pewnością zwrócimy twoją dotację, żebyś mógł ją wykorzystać na stronie Kickstartera. Co, jeśli nie posiadam metody płatności na jaką zezwala Kickstarter?Szukamy alternatywnych rozwiązań dla naszych zwolenników na zakup, lecz na daną chwilę skupiamy się na tym, aby nasz projekt kickstarter’owy został całkowicie ufundowany. Jest wiele dróg, którymi można nabyć karty kredytowe typu Pre-Paid. Czy jeśli kupię Pakiet Klanu, czy zalety pakietu dotyczą wszystkich kopii gry?Tak, dotyczą. Każdy klucz wewnątrz pakietu klanowego zawiera wszystkie załączone w pakiecie zalety, wliczając alternatywne skórki broni, przedrostki na forum, itd. Co jeśli zainteresowanie naszej społeczności przerasta liczbę kluczy w pakiecie dla klanów?Paczki dla klanów nie są określone jednoznacznym limitem, więc można zakupić kilka paczek W jaki sposób zostaną rozdystrybutowane i rejestrowane naszywki klanów?Dystrybucja będzie połączona z twoim profilem Steam, którego będziesz używał do gry, a naszywki klanów będą dodawane wraz z aktualizacjami. W przyszłości zapewnimy dla klanów stronę do rejestracji. Wsparcie ze strony naszej społeczności Nasza społeczność sięga liczbie 3,300 użytkownikom forum, 8,300 subskrypcji na YouTube, oraz pomyślnie przeszliśmy Greenlight na Steamie z liczbą 41,213 głosów na Tak, przy 95% poparcia. Oprócz tego, Squad cieszy się z dużego wsparcia klanów i społeczności. Aby oddać im chociaż odrobinę uznania, tutaj znajuduję się wciąż rosnąca lista naszych przyjaciół pośród społeczności: Tactical Gamer - tacticalgamer.com Drakelings - bluedrake42.com PR Teamwork Alliance - prteamwork.com CIA - ciagaming.org DevilDogGamer - devildoggamer.com OD-S - od-sierra.org Squad Brasil - joinsquadbrasil.com.br Big D - bigdgaming.net The Art of War - taw.net New - newcommunity.eu 3DAC - 3dac.co Consortium Horizon - consortium-horizon.com aVarice Gaming - avagaming.com.au Mappers United - mappersunited.com Project Awesome - http://www.reddit.com/r/ProjectAwesome Divsul Brasil - divsul.com Team SFS - www.teamsfsmilsim.com Joinsquad russia - joinsquad.ru and we are looking for more clans to join us! Poniżej przedstawione są nasze Poziomy Wsparcia, aby pomóc wszystkim wybrać najbardziej odpowiadający im poziom. Jeśli masz pomysł lub propozycję, która wychodzi poza te poziomy, daj nam znać, a z pewnością to przemyślimy. Nie zawachaj się skontaktować z nami na support@joinsquad.com! POZIOM ZWOLENNIKA $5 - Mag Packer - Poziom Zwolennika - Nasza ogromna wdzięczność - Kupujesz nam napój Ta paczka jest po to aby okazać nam trochę miłości. Serdecznie doceniane! $30 - Rifleman - Poziom Zwolennika (Przedsprzedaż w Early Access w serwisie Steam) - Steam - Early Access (Regularna cena wyniesie 35$) - 1 Podstawowy Klucz Seryjny (Pełna gra wraz z Early Access) - Przedrostek zwolennika na forum i w grze POZIOM FUNDATORA - Dostęp do: Zamknięta Alpha i/lub Pre-Zamknięta Alpha $70 - Squad leader - Poziom Fundatora - Dostęp do Zamkniętej Alphy - Dostęp do Early Access w serwisie Steam - 1 Podstawowy Klucz Seryjny (Pełna gra wraz z Early Access) - Naszywka Fundatora w grze - Przedrostek Fundatora na forum - Alternatywne skórki broni (AK i M4) - Cyfrowa kopia scieżki dźwiękowej “Squad” - Zapis imienia w napisach końcowych gry $100 - Commander - Poziom Fundatora - Dostęp do Zamkniętej Pre-Alphy - Dostęp do Zamkniętej Alphy - Dostęp do Early Access w serwisie Steam - 2 Podstawowe Klucze Seryjne (Oba klucze zawierają dostęp do Zamkniętej Pre-Alphy, Zamkniętej Alphy, oraz pełnego wydania poprzez Early Access w serwisie Steam.) -Naszywka Fundatora w grze - Przedrostek Fundatora na forum - Alternatywne skórki broni (AK i M4) - Cyfrowa kopia scieżki dźwiękowej “Squad” - Zapis imienia w napisach końcowych gry $180 - Airborne - Poziom Fundatora - Dostęp do Zamkniętej Pre-Alphy - Dostęp do Zamkniętej Alphy - Dostęp do Early Access w serwisie Steam - 2 Podstawowe Klucze Seryjne (Oba klucze zawierają dostęp do Zamkniętej Pre-Alphy, Zamkniętej Alphy, oraz pełnego wydania poprzez Early Access w serwisie Steam.) - Naszywka Fundatora w grze - Przedrostek Fundatora na forum - Alternatywne skórki broni (AK i M4) - Cyfrowa kopia scieżki dźwiękowej “Squad” - Dwie pary personalizowanych nieśmiertelników “Squad” - Dwie laminowane mapy dowodzenia - Zapis imienia w napisach końcowych gry $300 - Ranger - Poziom Fundatora - Dostęp w weekend poprzedzający Zamkniętą Pre-Alphę - Dostęp do Zamkniętej Pre-Alphy - Dostęp do Zamkniętej Alphy - Dostęp do Early Access w serwisie Steam - 3 Podstawowe Klucze Seryjne (Wszystkie klucze zawierają dostęp do Zamkniętej Pre-Alphy, Zamkniętej Alphy, oraz pełnego wydania poprzez Early Access w serwisie Steam.) - Naszywka Fundatora w grze - Przedrostek Fundatora na forum - Alternatywne skórki broni (AK i M4) - Cyfrowa kopia scieżki dźwiękowej “Squad” - 1 Część pamiątkowej, rzeczywistej linki zjadowej umieszczonej w specjalnej skrzyneczce w motywach Squad - Trzy pary personalizowanych nieśmiertelników “Squad” - Dwie laminowane mapy dowodzenia - Zapis imienia w napisach końcowych gry ------- PAKIETY DLA KLANÓW -------- $325 - Company Clan 5-pack - Poziom Fundatora - Zaproszenie dla Klanu do Zamkniętej Alphy (Forma zaproszeń do przedyskutowania) - Dostęp do Zamkniętej Alphy - Dostęp do Early Access w serwisie Steam - 5 Podstawowych Kluczy Seryjnych (Wszystkie klucze zawierają dostęp do Zamkniętej Alphy, Pełnej wersji gry z Early Access w serwisie Steam i wszystkie inne zalety pakietu klanowego) - Rejestracja i zawarcie Łatki Klanu dla jego członków - Naszywka Fundatora w grze - Przedrostek Fundatora na forum - Alternatywne skórki broni (AK i M4) - 5 cyfrowych kopii scieżki dźwiękowej “Squad” - Zapis imienia w napisach końcowych gry $600 - Company Clan 10-pack - Poziom Fundatora - Zaproszenie dla Klanu do Zamkniętej Alphy (Forma zaproszeń do przedyskutowania) - Dostęp do Zamkniętej Alphy - Dostęp do Early Access w serwisie Steam - 10 Podstawowych Kluczy Seryjnych (Wszystkie klucze zawierają dostęp do Zamkniętej Alphy, Pełnej wersji gry z Early Access w serwisie Steam i wszystkie inne zalety pakietu klanowego) - Rejestracja i zawarcie Łatki Klanu dla jego członków - Naszywka Fundatora w grze - Przedrostek Fundatora na forum - Alternatywne skórki broni (AK i M4) - 10 cyfrowych kopii scieżki dźwiękowej “Squad” - Zapis imienia w napisach końcowych gry Aby wesprzeć Squad na Kickstarterze, wejdź tutaj: https://www.kickstar...dustries/squad/ Translation by Cookie and Wadziu
  3. Military Dogs?

    I want a military ground squirrel! I'll call him Jeff, and together we will rule over the battlefield.
  4. If anything, you should not be splitting the price of the Commander package by half. The other person will only get a standard key that gives access to Early Access and full release. All the other package benefits (as in-game alternative skins, closed alpha access, etc.) apply only to the buyer.
  5. Alternative Skin for M4 leaked!!!

    The fact that TickL Me Tibbers is dutch makes this link so much more amazing!!!
  6. Sooo, the latest build turned out to contain some files it should not. For a while now, BlueDrake42 was asking kindly to put a Hello Kitty skin into the game. This is what I've been able to find: Personally, I don't know what to think about it...
  7. Checking ammo count!

    Good luck counting your shots with M249
  8. Dragunov SVD gameplay

    You might find some mroe gameplay with SVD, but it will lack the scope. The reason for that is simply, present lack of its implementation. edit: Darn you, Rykane. You ninja'd me.
  9. =Game Speed=

    Yup, as long as there is no stamina mechanics implemented yet, it's really hard to discuss the matter of dynamism.
  10. Advanced Ammunition Selection

    I'm with paul_onesix's idea. It would be cool to be able to customize(for example, in some profile options, changing some numbers) the order of tracer rounds.
  11. OP is suggesting adding yet another key, which would allow you to press the trigger halfway and steady your breath, but also on top of that there would be the normal Shift action. While normal "breath holding" is already ingame on Shift, adding mentioned before action key is pointless and complicated.
  12. Too complicated, leave such things for Arma.
  13. Impressive work, looks very realistic. What a time to be alive!
×