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Nuc1eaR

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About Nuc1eaR

  • Rank
    Fireteam Leader

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Germany
  1. Find ich auch! Snipersquads z.B. fand ich immer schon etwas merkwürdig. Sniper als Fireteam eines Squads zur Sicherung aus der Ferne aber gleichzeitig direkt eingebunden in eine Aktion sind mir da lieber.
  2. Wollte ich eigentlich erst nicht machen, da es mir schon peinlich ist ihn mit meiner Unfähigkeit bezüglich Kreditkarten zu belästigen. Aber nun hab ichs doch noch gemacht und um ein kurzes "Ist angekommen, passt" oder ähnlich gebeten. Sicher ist sicher
  3. Melde mich (vorsichtig) zurück! Habe inzwischen einen gepflegten Unmut auf Kickstarter. Wie kann man als ein solches Unternehmen nur so wenig auf einen globalen Markt ausgerichtet sein? Egal, habe nun den Donate-Button genutzt. Hoffentlich hab ich das nicht versemmelt, denn ein Fenster in dem ich das "Donor-Level" hätte eintragen können hab ich nicht gesehen. Ich hoffe mal das es, anhand des Wertes selbst, auch so klar ist und warte mal geduldig auf eine Rückmeldung PS: Das wurde ja noch richtig knapp - Schwein gehabt
  4. What country is Squad being made

    And you can set your timezone in the preferences for the forum
  5. Seems like a goat idea. You would have to have really goat aim while youre goating at it. Its goating to goat you into trouble if your not really carefull taking your shots. Ok, real talk now: This really sounds quite interesting. The animals not so much. But i like the civilians idea. The trouble there could be to sync them between all clients.
  6. How to donate to the Kickstarter with PayPal

    Credit Card: Buy stuff with a loan from your bank and pay it back later. Widely used in US afaik. EC-Card: Buy stuff, insert card, live connection to your bank-account, pay with your own money. No loan involved. Thats what is mostly used over here, at least in Germany. So that is why we dont have credit-cards, and why these options seem limited to us OnTopic: I'm going to check out that Amazon-option, thanks!
  7. Das ist doch schon mal ziemlich klasse, dank dir! Auch das im Kommentar drunter, via Amazon, werd ich mal weiter verfolgen. Hübsch, hübsch. Danke! Uuund wenn wir schonmal dabei sind: Erklär mir einer den running gag mit dem fast-rope. Ich raffs nich, ich krieg nur mit das da was nicht ganz ernst gemeint sein kann
  8. Mein Lehrmeister hätte es so formuliert: "Oh, oh, oh - das wird teuer." Wobei sich jedes "Oh" 1 zu 1 in 100 Euro Mehrkosten übersetzen lässt - Ich will die Dogtags! (Arbeite in der Metallindustrie, die also selber zu machen wäre in 0,nix erledigt, aber das zählt irgendwie nich ^^) Kreditkarte ist aber auch bei mir noch das Hindernis, Paypal wär schon klasse.
  9. Bezüglich andersthematischer Settings: In den beiden Interviews, die auf der Mainpage verlinkt sind (englisch, 1h+), hat irontaxi schon gesagt das derartiges entweder: A ) seeeehr viel später ein Thema sein würde (wenn überhaupt) oder aber: B ) wenn sich Mod-Teams für derartige Projekte zusammenfinden würden Diese Aussage ist meiner Meinung nach auf mehreren Ebenen spitzenklasse! 1. Sie konzentrieren sich auf die Implementierung aller Inhalte für das Hauptspiel 2. MOD-Support - fuck yeah! - und das in einer großteils per Mod geschaffenen community. Wenn das nicht reicht, weiss ich auch nich.
  10. Melee combat

    As much as i like the reality aspect of that, lets face it: If you are going to meele someone you - 90% of the time, in advance - make sure that he is not aware of your presence. So all the rest would be a hit from behind. And all of that combat-system is just meele combat in a game of more (probably) long- than shortranged engagements. Vehicular combat completly left out. What i'm trying to say is that all of this effort - which i imagine is quite a lot - is for a really small niche. At the point were you have all of the 4 closecombat options implemented that you mentioned its "just animations" and assinging key-combos to make a Streetfighter-title out of it. In my opinion disabling getting knifed from the front - to prevent Warcraft3-Blademaster gameplay from being effective - should do the trick.
  11. [INTEL - Squads]

    Ok. So at least 2 others think thats not a too bad idea. I dont want to offend anyone but as much as agreeing helps the devs see that we want sth. like it - disagreeing is even better! Why is this a bad idea? What concerns do you have? Lets be really critical about it. Every feature like that translates to money and time spend for development and implementation. So to figure out early what would be wrong is possibly the best thing that we as a community can do to support the developers. Its not realistic to imagine a endless list of features to be implemented. Therefore lets implement a format to keep it intuitive (and also easy to update first post, which i'll try to do): - negative aspect = possible solution+ positive aspectAlso what other aspects could be handled by this squad? So far radar, drones, communication are up for discussion. I'll start: - boring to operate station = fly drones manualy (Morbo513) - once build it can handle itsself pretty well if no player required - communications are essential to basic gameplay + player driven feature instead of "AI"
  12. [INTEL - Squads]

    Hi all! I was just watching the russian WW2-End anniversary parade and saw some mobile radarplatforms rolling through. Well i guess you already know where i am heading from here. I think it would be an awesome task for one of the squads to dedicate to get an Intelligence base up and running. Deploying assests that then can be used by the commander. Radar, deploying drones. Maybe even communications? I totally understand that this is something for faaaar down the line, but i wanted to make sure to put that idea out there. /discuss ---------------------------------original post end--------------------------------- Try to stick to this format for your suggestions: - negative aspect = possible solution+ positive aspectAlso what other aspects could be handled by this squad? So far radar, drones, communication are up for discussion. List: - boring to operate station = fly drones manualy (Morbo513) - once build it can handle itsself pretty well if no player required - communications are essential to basic gameplay + player driven feature instead of "AI"
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